dinsdag 10 mei 2011

Telegraaf pagina


Hoi allemaal,
Met enige trots wil ik jullie erop wijzen dat ik op de Telegraaf site sta met mijn webwinkel. Een aantal weken geleden ben ik benaderd om een stukje tekst aan te leveren met wat foto's van mijn gemaakte spulletjes.
Afgelopen week, toen wij heerlijk in Italië zaten, werd ik gebeld door iemand die mijn stukje had gelezen op de site. Als het goed is sta ik er nog een week op. Helaas hebben ze de layout wat aangepast en is het wat moeilijker te vinden. (heb ik weer)
Je kunt mijn stuk tekst vinden onder: http://www.telegraaf.nl/vrouw/hobbyhoek/9733159/__Gebreide__gehaakte_en_stoffen_artikelen_voor_de_kleintjes__.html?sn=hobbyhoek Op de pagina vrouw kun je onderaan de pagina een aantal kopjes vinden die je kunt aanklikken
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

3 opmerkingen:

  1. Hier je eerste leuke reactie!!! ;-)
    Zelf ben ik niet zo´n haker maar meer een breier van daar dat ik in Leiden een project heb lopen om geld in te zamelen voor het glazen huis/rode kruis in december! In september gaan we met allemaal gebreide en gehaakte lapjes de Aalmarktbrug in het oude centrum van Leiden in pakken! Dus als je zin hebt om mee toen, ben je van harte uitgenodigd! We zijn al begonnen met een route naar het centrum, hier pakken we bomen, lantaarnpalen en hekjes in! Het is zo leuk om te doen en hoe meer zielen hoe meer vreugde!
    Misschien tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Céline,
    Wat leuk dat je in de telegraaf staat. Leuke foto's ook.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je in de krant staat leuk stukje, gefeliciteerd geniet ervan. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen