vrijdag 26 augustus 2011

Ik heb een nieuwe vriend.....

Ja, jullie zien het goed, ik heb een nieuwe vriend en ben helemaal weg van hem. Hij heet Jaap en is heel ondeugend. Voordat ik er erg in had hing hij al in de boom bij mijn vriendin in de tuin. Is het geen schatje?


Voor "moeilijke projecten" schakel ik altijd mijn moeder in. Maar helaas was dit een "eens maar nooit meer project". En ik heb in deze serie ook nog een leuke konijnenfamilie en muizenfamilie. Het patroon was zo ingewikkeld dat je niets erbij kunt doen dus niet even relaxed tv kijken tijdens het breien. Mijn moeder heeft hem nog niet opgevuld gezien dus ik ben benieuwd of ze niet helemaal smelt als ze hem af ziet. Misschien wil ze dan toch????






3 opmerkingen:

  1. Hij is wel erg leuk geworden hoor. Nou ben ik wel benieuwd naar de rest van de familie's. En zo te zien is Jaap niet te stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou je moeder toch even lief aankijken. Want hij is echt leuk geworden.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen