woensdag 24 augustus 2011

Nog steeds niet aan de haak

Normaal luister ik niet zo goed als iemand tegen mij zegt dat ik een tijdje niet mag hobbyen maar op een of andere manier heb ik het gevoel dat ik beter nu wel even de haaknaald kan laten liggen. Vanmiddag weer naar de fysio en dan toch weer even vragen of ik wat mag doen. Ik kan dat niet, zitten op de bank en niets doen. Of zoals vanmiddag, eindeloos op het net zitten surfen en dan alle creaties bekijken van medebloggers en zelf niet aan de slag gaan.....

Maar..... de fysio heeft gezegd niet haken voor een tijdje dus...... andere dingen afmaken mag wel! Ik heb gisteren een hoofdje gerold voor een slappe lijs. Het wordt deze keer een donker meisje.
Ook heb ik vanochtend de ogen gemaakt in mijn gebreide aap. Ik wil hem graag fotograferen bij mijn vriendin in de tuin (mooie notenboom) maar dat doe ik pas morgen als het droog is.

Bij een van mijn favoriete bloggers kwam ik een leuke give-away tegen: diverse ontwerpjes met uiltjes. Je kunt nog tot 4 september stemmen.
http://matawies-creas.blogspot.com



1 opmerking:

  1. Beterschap, het is voor een goed doel niet haken hoor anders blijf je er veel langer mee zitten. Lekker rond snuffelen naar ideeën voor nieuwe creaties;-)

    BeantwoordenVerwijderen