vrijdag 14 oktober 2011

Altijd leuk

Ik weet het, het was gisteren donderdag.... en ik heb geen gehaakte creatie laten zien. Aangezien ik mijn giraf al in het begin van de week had gepost had ik geen gehaakte knuffel meer af. Alleen 2 kleine roze lijfjes van 2 kleine schattige..... (wordt vervolgd)

Ik zag net wel op de blog van De Groote Fair een leuk stukje over mijn site staan. Dit wil ik jullie natuurlijk niet onthouden. Op zondag 27 november sta ik met een stand op De Winterfair 2011 in Windkracht 5 te Rosmalen.  Dit is de tekst met de fotocompilatie die er sinds vandaag op staat.



Ollebol & Muis is een webwinkel uit Rosmalen met zelfgemaakte en veelal van natuurlijke materialen vervaardigde producten. Handgemaakte artikelen voor baby, peuter en kleuter. Gebreid, gehaakt of van stof; knuffels, lakens, dekens, slaapzakken, tassen, poppen en nog veel meer. De poppen en knuffels worden volledig van natuurlijke materialen gemaakt. De knuffels nemen, mede door de schapenwol, de geur over van je kindje en geeft een heerlijk geborgen gevoel.

Haken en breien is hot. Daarom zie je bij Ollebol & Muis veel mooie gebreide en gehaakte items. Hier is veel vraag naar. De artikelen hebben een hoog knuffel gehalte. Kom de artikelen na een bezoek via onderstaande link verder bekijken op de winterfair. Voor een origineel kraamcadeau, of voor een verjaardag maar ook praktische artikelen als de trip trap hoesjes en nog veel meer!



Ik ga nu weer snel verder want ik wil toch nog wel graag wat leuke knuffels en trip trap zitjes maken. Fijn weekend!!

3 opmerkingen: