donderdag 24 november 2011

Haken op donderdag

Rudolph

Oeps, het is weer donderdag! Wat gaan de dagen snel. Ik realiseer mij dat ik deze week geen enkel berichtje heb gepost terwijl ik toch veel dingen aan het afmaken ben. Maar het neemt veel tijd in beslag om elke keer een foto te maken en een stukje te schrijven. Vandaar dat ik het even opspaar tot volgende week. Ik heb nm nog maar 2 dagen om de laatste puntjes op de i te zetten voor de grote Winterfair as zondag. Ik heb nog 5 dingen om af te maken: 10 pietjes, 5 vogeltjes, 5 angry birds, 2 tassen en 1 trip trap hoes. Och, als ik zeg 5 dingen dan is dat niet veel maar die aantallen he??

Nu even over het blogje van vandaag. Om alvast een beetje in de kerstsfeer te komen heb ik Rudolph gehaakt. Hij is erg lief geworden en komt van een patroon van Echt Studio.

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje.
    Veel plezier op de winterfair en succes met het afmaken van alle dingen.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als we maar tijd konden kopen he ! Maar Rudolph is schitterend !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een geweldige Rudolf!!! Verliefd!!!

    Veel plezier met de winterfair. Misschien kom ik ook nog langs....

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Maartje, kan ik mijn "blogvriendin/stalker" ook leren kennen?! ha ha

    BeantwoordenVerwijderen