donderdag 24 mei 2012

Big Bird

Is het een monster? Is het een knuffel? Is het een eend? Nee, wat is het dan? Een Big Bird maar wel een om te knuffelen. Deze gehaakt vogel heeft enorme poten die ik heb zitten punniken. Zijn oren en hanekam zijn ook gepunnikt. Leuk om die technieken weer te gebruiken.

Deze "Big Bird" ziet er wel erg gezellig uit dus een andere kleurencombinatie zal er zeker aankomen. Ik merk aan mezelf dat ik altijd terugval op "veilige" combinaties dus ik zal denk ik wel in het standaard terugvallen. Als jullie een leuke kleurencombinatie weten dan hoor ik het graag. Ik heb een hele bak vol met catania dus ik kan alle kanten op.







5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk.
    Je aap overigens ook.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is de big bird geworden. Heb je inspiratie gekregen van je roodborstjes?
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Nicole, ik heb een tijdje geleden van iemand een oude knippie te leen gekregen.....

      Verwijderen
  3. Wat leuk om meerdere technieken met elkaar te combineren! Ken je de techniek van het perfecte rondje? Het proberen waard... via deze link vind je een uitleg: http://forum.hobbydoos.nl/het-perfecte-rondje_topic14324.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ieke, is dit een steek onder water? ha ha. Ik vond mijn rondje ook al niet echt een rondje. Dacht dat het lag aan het feit dat ik hem niet nat heb opgespannen. Heb het echt volgens het patroon gedaan maar in de boekjes ziet het er altijd mooier uit.. Ik ga gelijk even kijken. Fijn weekend

      Verwijderen