dinsdag 8 mei 2012

Nieuwe pop

Wat gaat de tijd toch snel. De vakantie is weer voorbij (2 weken hier in het zuiden) en de kinderen gaan langzaam richting einde schooljaar.

Een paar weken geleden heb ik jullie verteld dat ik weer naar een cursus van Ineke Gray ging om nu een pop van ongeveer 40 cm te maken. Aan het eind van de dag ga je met een afgemaakte pop naar huis maar moet je alleen nog aan de slag om de pop aan te kleden.

Mijn man, en om mij heen meerdere mensen, snappen niet dat ik van zo'n dag heerlijk ontspannen kan worden. Ik vind het heerlijk dat ik een hele dag ergens mee bezig kan zijn en dat het dan ook af is aan het eind van de dag. Vanaf het moment dat ik terug ben heb ik hier thuis al een hoofdje klaar liggen om een klein popje voor mijn dochter te maken maar elke keer komen daar dingen tussen. Bestellingen die uiteraard voorgaan, een deken die ik toch echt eerst wil afmaken enz.

Maar nu mijn pop, ik heb haar omgedoopt tot Lobke. Ze zit op deze foto gezellig thee te drinken in een hoekje van een kamer.
Haar kleertjes zijn compleet, maar wellicht dat er nog meer kleertjes komen.





Lobke heeft ook een tijdje in haar ondergoedje naar me zitten kijken hoe ik haar t-shirt en broekje in elkaar aan het zetten was. Zelfs het ondergoed is schattig maar dat komt van Ineke.





5 opmerkingen:

  1. heel erg mooi. Ik kan dat wel snappen hoor dat ontspannen bezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is Lobke een prachtig meisje zeg!

    Ik begrijp dat wel hoor, dat je van zo'n dag heerlijk ontspannen wordt. Je weet waar je voor aan het werk bent en je weet ook dat het klaar is als je naar huis gaat. Niet zo'n stemmetje in je achterhoofd dat telkens maar zegt dat dat ene naadje nog moet en dat nog en dat nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is Lobke toch een prachtige pop! Haar naam is mooi, haar kleertjes, alles aan haar is fantastisch.
    Zucht... had ik er maar patronen van en tijd vooral...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lobke is Prachtig geworden Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ze mooi geworden.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen