maandag 24 september 2012

Sonny Angel

Soms kom je van die dingen tegen die je moet hebben....Ik heb een tijdje geleden voor mijn dochtertje en voor mezelf een geluksengeltje gekocht, voor mijn dochtertje een muis (haar koosnaampje is muis) en voor mezelf een appeltje, gewoon omdat die zo leuk uitziet.


Nadat ik ze ontvangen had werd ik nog enthousiaster en zag ik dat ze nog verkopers zochten voor deze schatjes.
 
 
Omdat er maar 24 uur in een dag zitten en ik niet meer kan doen dan dat ik nu al doe heb ik deze geluksengeltjes gekocht om mijn webwinkel mee aan te vullen, en zeg nou zelf, zijn ze niet schattig?
Vanaf afgelopen weekend zijn ze te koop in mijn webwinkel  . Neem gerust een kijkje, er zijn 4 dierenseries, een marine serie, een fruit- en een groente serie. Mochten de engeltjes nou razendsnel mijn winkeltje uitvliegen dan komen er zeker ook de kerstengeltjes bij...

 
Mijn zoontje koos de haai. Haai heeft hem tijdens het leren dit weekend gezelschap gehouden. Hoop dat dat te merken is deze week met zijn punten..
 
 
 
Last week I filled my webshop with these very cute angels, the Sonny Angels. They bring luck and are in a lot of different styles. You have 4 animal series, a marine serie, a fruit and a vegatable serie. Soon I probably also have christmas angels in my shop, depends on how fast these lovely angels will fly... 

1 opmerking:

  1. Wat zijn ze schattig zeg. Hier word je idd erg vrolijk van. Ga ze ff bekijken in je shop.

    Gr Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen