maandag 19 november 2012

Goed doel het Glazen Huis

Een tijdje geleden ontving ik een mail van Amber Bolink, zij had mijn spulletjes op mijn site gezien. Ze vroeg mij of ik mee wilde doen met haar actie voor het Glazen Huis aan het eind van het jaar. Natuurlijk wil ik dat en heb ik direct zitten snuffelen in mijn voorraad.

Ik heb een aantal mutsen, sjaaltjes en slofjes ingepakt en opgestuurd naar Enschede. Daar gaat zij de spulletjes verkopen op een kerstmarkt en de opbrengst gaat zij dan brengen naar het Glazen Huis .









Dit zijn een paar spulletjes van het geheel. Het is een mooi pakketje geworden.

I send a few hats, scarfs and socks to someone who is going to sell them. The money she collects for all the items is for The Glass House. This is a project at the end of the year to collect money for The Red Cross. A couple of Dutch DJ's are going to make radio in a glass house and are not allowed to eat for a week. You can pay for a song on the radio, donate money etc. I think it is a good project and hope they will collect a lot of money again this year.   


4 opmerkingen:

  1. Wat goed zeg.
    Leuke spulletjes heb je meegeven.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi muts , kan je mij laten weten welke steken je hebt gebruikt ?
    haak enkel halskettingen en nog meer sieraden maken

    Super bedankt alvast

    Groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen